Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Βασικοί κανόνες χρήσης διαδικτύου



Δεν αποκαλύπτω ποτέ το όνομά μου, την ηλικία μου, τη διεύθυνσή μου, το σχολείο που πηγαίνω, τον αριθμό του τηλεφώνου μου και την φωτογραφία μου ή την φωτογραφία οποιουδήποτε άλλου χωρίς την άδεια των γονιών μου. Τα πιο πάνω ισχύουν για τα chat rooms, την αλληλογραφία (άμεσα μηνύματα), τα e-mails, το surfing στο Διαδίκτυο ακόμη και στην περίπτωση που θέλω να συμμετάσχω σε διαγωνισμούς ή να ενταχθώ σ' ένα διαδικτυακό κλαμπ.



Δεν στέλνω τη φωτογραφία μου σε κανένα μέσω του Διαδικτύου χωρίς την άδεια των γονιών μου.
Δεν συναντώ προσωπικά κανένα άτομο που γνώρισα μέσω του Διαδικτύου εκτός εάν οι γονείς μου συμφωνήσουν και με συνοδεύσουν στη συνάντηση. Αντιλαμβάνομαι ότι οι άνθρωποι δεν είναι πάντοτε όπως παρουσιάζουν τον εαυτό τους και ότι μπορεί ένας ενήλικας να παρουσιαστεί ως ανήλικος στο Διαδίκτυο.


Αν λάβω ή δω κάτι στο Διαδίκτυο που μου φαίνεται κακό ή αλλόκοτο, δεν απαντώ, διακόπτω αμέσως τη σύνδεση και το αναφέρω στους γονείς μου.


Δεν δέχομαι και δεν ανοίγω e-mails, επισυναπτόμενα, συνδέσεις (links), URL's ή οτιδήποτε άλλο από άτομα που δεν γνωρίζω.

Δεν δίνω ποτέ τον κωδικό μου ακόμη και στους φίλους μου. Τον δίνω ΜΟΝΟ στους γονείς μου.


Θα ακολουθώ τους κανόνες που περιλαμβάνονται στη συμφωνία που έκανα με την οικογένειά μου για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου στο σπίτι, στο σχολείο, στη βιβλιοθήκη ή στο σπίτι ενός φίλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου